Külkedisi 2 – Cinderella 2 Rüyalar Gerçek Oluyor (2002) Türkçe Dublaj izle

17-03-2015
Film Bilgileri
Külkedisi 2 – Cinderella 2 Rüyalar Gerçek Oluyor (2002) Türkçe Dublaj izle

Haydi kızlar külkedisi 2 – cinderella 2 sizleri bekliyor. Çok bekletmeden bu eğlenceli animasyona sizde katılın. İlk bölümünden itibaren mutlaka izlemelisiniz.

30 yorum bulunmaktadır: " Külkedisi 2 – Cinderella 2 Rüyalar Gerçek Oluyor (2002) Türkçe Dublaj izle "
  1. sdc 25 Ağustos 2016, 15:35

    Çok fazla donuyo bu yüzden hiç bişi anlaşılmıyo

  2. BERİL SU 22 Mayıs 2016, 11:34

    ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL:)

  3. ayşenur 14 Ocak 2016, 15:43

    çok güzel bi vilim ve ben aslında cindrella 2 yi hiç bulamamaıştım ve en sonunda buldom ayy

  4. Nidanaz 03 Ocak 2016, 10:40

    arkadaşlar külkeedesi 4 te var izlemenizi tercih ederim.

  5. Alice 14 Eylül 2015, 15:48

    Çok güzel ama çok fazla donduğu için berbat bir şey insan ne izlediğini a
    nlamıyor

  6. Yarennaz 31 Ağustos 2015, 15:36

    Çok donuyor o yüzden iğenç olmuşş

  7. BEREN 16 Haziran 2015, 18:11

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  8. melek 07 Haziran 2015, 11:38

    ben bunu en az 1000 kere izledim

  9. cemren 06 Haziran 2015, 01:19

    izleseniz her filim güzeldir.bu filimde harika

  10. berna 01 Haziran 2015, 20:44

    bende part 1 çıktı part 2 çıkmıyor ama olsun önceden izlemiştim <3

  11. şevval 28 Nisan 2015, 17:59

    çok güzel bir film ama bazı bölümler sıkıcı

  12. gulcem 06 Nisan 2015, 21:19

    iyi

  13. sevilay 12 Mart 2015, 15:47

    bu çok gzl bi flim

  14. gul 21 Şubat 2015, 13:35

    Cok guzel tsk

  15. gul 21 Şubat 2015, 13:31

    Muhtesem 🙂
    .

  16. sevim 18 Ocak 2015, 17:59

    harika bir film ben 20 kere izledim bu 21.ci

  17. Başak 16 Ocak 2015, 14:08

    Çok geç Açılıyor meraktan catlıyacam

  18. Betül 09 Ocak 2015, 19:04

    1 çok güzeldi ama 2 bir harika inanılmaz 3 nasıl çok merak ediyorum

  19. Sudenaz 13 Kasım 2014, 17:20

    Bence çok güzel bir film çok hoşuma gidiyo bu 4’üncü izlemem 3 gündür izliyorum.Bu 4. izlemem… :))

  20. Meryem 07 Kasım 2014, 18:51

    Süper Hayatımdaki En Güzel Şey 😉 BI <3 😎

  21. sudenur 01 Ağustos 2014, 15:55

    çok güzel filim

  22. murat 26 Temmuz 2014, 07:14

    14 15 kere izledim çok güzeldi . bayıldım şimdi tekrar izliyorum

  23. miraç 22 Haziran 2014, 14:46

    çok iyrenç

  24. miraç 22 Haziran 2014, 14:45

    bence çok berbat

    • gizem 06 Ağustos 2014, 14:31

      süpersin çok doğru

    • sevim 18 Ocak 2015, 18:01

      sensin iğrenç

  25. aleyna 22 Haziran 2014, 14:44

    ben unu10 kere izledim buda11 oluyor bence cok güzel

  26. SELEN 17 Haziran 2014, 15:34

    Bu Filim Harika Bence

  27. ÇALIKUŞU 29 Mayıs 2014, 21:33

    MUHTEŞEM… 🙂

  28. irem 01 Mayıs 2014, 12:43

    süper ya

Bu Filmleri İzlediniz Mi?
hd film izle